sobota, 31 marca 2018

Chcę umrzeć. Chcę umrzeć bardziej niż kiedykolwiek. Nie potrafię sobie ze sobą poradzić. Usunęłam wszystkie posty lata tamu ale zawsze tu wracam, czytam blogi innych. Nigdy nie wyzdrowieję. Nigdy nie się "opamiętam". Jestem tak cholernie nieporadna. Najprostsze czynności dnia codziennego mnie przerastają, a patrzenie w sufit zaczęło nudzić. Nie radzę sobie i nigdy sobie nie poradzę. Zbyt wiele razy się na sobie zawiodłam. Byłam zmotywowana by się zmienić. Chciałam być wreszcie szczęśliwa, ale ja jestem błędem. Nigdy nie powinnam się znaleźć na tym świecie, w tym kraju, w tym mieście, w tej rodzinie, w tej szkole, na tej uczelni, na każdej ulicy po której przeszłam. Cała ja i wszystko wokół mnie jest złe, z przypadku. nie powinno mieć miejsca. Ja tak właściwie już nie mam dla siebie miejsca. Nie czuję się człowiekiem. Nie postępuję jak człowiek. Nie chcę być człowiekiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz